Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T15:48:13+01:00
To znaczy ze nie potrzebuje importowac zywnosci z innych krajow
20 4 20
2010-01-24T15:48:53+01:00
Coś w tym stylu że ma dobre połozenie geograficzne i uprawia tyle żywności że to wystacza im żeby wyżywić ludzi tam mieszkającyhc i nie muszą transportowac żywności z innych krajów.
2 3 2
2010-01-24T15:49:41+01:00
Oznacza to że dany kraj umię sie sam utrzymać żywnościowo inaczej kraj jest samowystarczalny
7 2 7