Odpowiedzi

2010-01-24T15:51:03+01:00
Obw= 2*2.5+2*1.5+ 4*0,05=5+3+0,2=8,2m
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T18:46:06+01:00
1,5 m + 2,5 m × 2 = 3,75 × 2 = 7,5
7,5 + 4 ×5 = 7,5 + 20 = 27,5 cm
po pierwsze ŹLE i tyle odkręć to!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zle!!!!!!!!!!! jak nie umiesz to nie pisz!!!!!!!!!!!!!!xd
2010-01-24T18:50:51+01:00
(1,5m+2,5m)*2+2*0,05m=4m*2+0,2m=8+0,2=8,2m

odp:
do obszycia obrusu Ewa zużyła 8,2m tasiemki