Odpowiedzi

2010-01-24T15:50:46+01:00
Liryczni Mordercy -W twoich ramionach
Long & Junior - Uśmiechnij się
Verba-Smutno Mi
East West Rockers - Stop
Afromental - Powinnaś Być ze Mną
Akcent - Dziewczyna z Klubu Disco
Boys - Tylko Ty ;P
Masters - Żono Moja
Agnieszka Chylińska - Nie moge Cię zapomnieć
Mezo - Po robocie x/
2010-01-24T15:53:31+01:00
Paulla - Od dziś
Paulla - I prosto w serce
Paulla - Tak mało o życiu
Natalia Kukulska - Zakochani
Gosia Andrzejewicz - Trochę Ciepła
Gosia Andrzejewicz - Tęsknota
Gosia Andrzejewicz - Otwórz oczy
Gosia Andrzejewicz - Siła marzeń
Georgina - Niedorosła Miłość
Doda - To jest to
Doda - Dwie Bajki
Doda - Szansa
Doda - Znak Pokoju
Doda - Dziękuje
Doda - Dżaga
Patrycja Markowska - Jeszcze raz
Patrycja Markowska - Świat się pomylił
Patrycja Markowska - Gdy zgasną światła
Patrycja Markowska - Zaćmienie serca
Sylwia Grzeszczak - Nowe szanse
Sylwia Grzeszczak - Co z nami będzie
Mrozu - Miliony monet
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T15:58:51+01:00
Bajm - Biała Armia
Bajm - Krótka historia
Agnieszka Chylińska - Nie mogę cię zapomnieć
Łzy - Jestem jaka jestem
Patrycja Markowska - Deszcz
Ashley feat. Nowator - Bulisz
Blue Cafe - Czas nie będzie czekał
Łukasz Zagrobelny - życie na czekanie
Ania Wyszkoni - Z ciszą pośród czterech ścian
Ania Dąbrowska - Trudno mi się przyznać