Odpowiedzi

2010-01-24T15:48:49+01:00
Metoda krzyżowa

113% ---- x
100 % --- 43500

x = (43500 *113%)/ 100% = 49155( zł.)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T15:50:25+01:00
To zadanie rozwiązujemy proporcją
100%-13%=87% (stracił na wartości dlatego odejmujemy od całości 13%)

jeżeli 87% to 43 500zł
to 100% to x

x = (43500*100)/87
x = 4350000/87
x = 50 000zł

ODP.:Rok wcześniej samochód był warty 50 000zł.