Odpowiedzi

2010-01-24T16:06:33+01:00
Zad 1
-Jak wstajemy pomodlmy się.
-Pudżmy do kościoła i przyjmijmy sakramet eucharysti.
-Pomudlmy sięprzed pujściem spać.
zad 2
Chłopiec o imieniu Dominik zawsze był niegrzeczny. Kiedyś poszedłdo kościołą wysłuchał Ewageli i stał się miły.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T19:00:11+01:00
1. Wspólna modlitwa ranna.
2. Wspólna Msza Św.
3. Wspólny obiad.
4. Odpoczynek.
5. Spacer/wyjazd do rodziny.
6. Modlitwa wieczorna.
7. Spanie.


SYN MARNOTRAWNY -DZISIAJ
Pewien młody chłopiec, zażądał od rozdziców by dali mu kieszonkowe do końca roku.Rodzice zgodzili się lecz przestrzegali chłopca by nigdy nie zabierał całej gotówki. Postanowił pójść na zabawe. W tłoku zgubił pieniądze. Bał się wrócić do domu by rodzice na niego nie nakrzyczeli. Gdy wrócił przyznał rodzicom swój błąd. Miał kare, lecz rodzice wybaczyli mu. Od tego dnia wie aby zawsze słuchać rodziców.
4 2 4