Odpowiedzi

2010-01-24T15:53:04+01:00
Ruchem jednostajnym prosto liniowym ponieważ, piłka względem samochodu jest nieruchoma.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T16:02:22+01:00
Rozwiązanie:
Samochód porusza się ruchem jednostajnym prostoliniowym,a przyspieszenie w tym ruchu jest wprost-proporcjonalne do działającej siły a odwrotnie do masy ciała.Ciało zachowuje się tak ponieważ jest bezwładne tzn.że w określonym układzie odniesienia jest w stanie spoczynku lub ruchu.W tym wypadku jest w ruchu. Tu jego zachowanie tłumaczy zasada bezwładności.Ciało posiada masę a w momencie hamowania wobec samochodu będąc w spoczynku zachowuje się w ten sposób.
4 2 4