Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T15:52:49+01:00
UWAGA
Kupujcie kwadraty;] Mają 4 boki, 4 wierzchołki i 4 kąty. Ma przekątne tej samej długości, przcinające się w polowie i prostopadłe. Okazja! Taniej już nie kupisz!
Tylko 1.99 za sztukę. Serdecznie polecam.
9 3 9
2010-01-24T15:55:20+01:00
Czworokąt to najlepsza figura geomatryczna:)
Czworokąty to romby kwadrat, równoległoboki:) Maja tak ciekawe nazwy:)
A także mają najłatwiejsze pola do wyliczenia:)
Aaa i ciekawostka:) kazdy kwadrat to prostokąt ale nie kazdy prosdtokąt jest kwadratem:)
4 2 4