Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T16:00:44+01:00
Rozmnazanie glonow przez fragmentacje plechy polega na- rozerwaniu się plechy
rozmnazanie glonow przez podział komórki polega na- rozerwaniu się komórki która staje się identyczna jak poprzednia
rozmnazanie glonow przez zarodniki polega na- u gloów zarodniki powstają we wnętrzu ich komórek i wydostają się na zewnątrz p opęknięciu ściany komórki
6 4 6
2010-01-24T18:28:55+01:00
Rozmnażanie przez fragmentację plech polega na rozpadnięciu się na części plech glonów. Każda, nawet pojedyncza komórka, może dać początek nowemu organizmowi.

Rozmnażanie glonów jednokomórkowych przez podział komórki jest najprostszym sposobem rozmnażania. W taki sposób rozmnażają się między innymi okrzemki. Każda młoda komórka otrzymuje od komórki macierzystej wszystkie jej części składowe. Młode komórki otaczają się ścianą komórkową. Powstałe młode osobniki są identyczne jak ich komórka macierzysta. Różnią się tylko rozmiarami.


Zarodniki u glonów powstają we wnętrzu ich komórek i wydostają się na zewnątrz po pęknięciu ściany komórki, w której się wytworzyły.



4 4 4