1. Ile cegieł o wymiarach 25x12x6cm potrzeba, aby wybudować murowane ogrodzenie o długości 4,5m, wysokości 2m i grubości 0,25m wiedząc, że 20% objętości muru stanowi zaprawa murarska.

2. Przekątna równoległoboku o długości 2pierwiastek2 cm tworzy z jednym z boków kąt prosty. Stosunek długości boków równoległoboku wynosi 1:3. Oblicz obwód równoległoboku.

3

Odpowiedzi

2010-01-24T15:57:03+01:00


hahah xdd

Karolkaa xdd

dam ci w sQl spisać boo zrobiłam xdd
2010-01-24T16:03:25+01:00
1. 0,25m*0,12m*0,06m=0,0018m³ - cegła
4,5m*2m*0,25m= 2,25m³ - mur
2,25*20%=0,45 - zaprawa
2,25-0,45=1,8m³
1,8m³:0,0018m³=1000 - ilość cegieł

niestety w 2 nie pomoge :(
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T16:08:49+01:00
1.
25cm*12cm*6cm=1800cm^3

4,5m=450cm
2m=200cm
0,25m=25cm

450cm*200cm*25cm=2250000cm^3

80/100*2250000cm^3=1800000cm^3

1800000cm^3:1800cm^3=1000

Odp:Potrzeba 1000 cegłówek

2.
d=2√2

d^2+b^=(3b)^2
(2√2)^2+b^2=9b^2
4*2+b^2=9b^2
b^2-9b^2=-8
-8b^2=-8/:(-8)
b^2=1
b=√1
b=1

Ob=2b+2*3b
Ob=2*1+2*3*1
Ob=2+2*3
Ob=2+6
Ob=8cm