Odpowiedzi

2010-01-24T15:59:13+01:00
Rzucic komuś rękawicę kiedys oznaczało wezwanie do pojedynku,a podniesienie jej przyjęcie wyzwania.
Myślę,że podobnie jest i dziś,z tą różnicą,że kiedyś rzucano rękawicę w celu pojedynku w spornej sprawie,dziś natomiast młodzi się biją,by w ten sposób przypodobac się rówieśnikom,by pokazac,że nie są mięczakami.
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T16:01:13+01:00
Rzucić komuś rękawicę to znaczy rzucić komus jakieś wyzwanie. Natomiast podnieść rzuconą rękawicę znaczy przyjąć jakieś wyzwanie ;] Myśę, że dziś jest to podobne tylko w bardziej błachych sprawach ;)
12 1 12