Dźwięk w powietrzu w jednej sekundzie przebywa drogę 340m.Wiedząc,że przebyta droga jest wprost proporcjonalna do czasu trwania ruchu, oblicz, po jakim czasie dźwięk dzwonu Zygmunta na Wawelu dotrze na kopiec Kościuszki od Wawelu o 3,06 km.

2

Odpowiedzi

2010-01-24T15:58:33+01:00
V=340m/s
s=3060m
t=s/v=3060m/340m/s=9s
proszę o naj
188 4 188
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T15:59:25+01:00
V=340(m/s) s=3060m

v=s/t t=s/v t=3060m/340(m/s)= 9s.

pozdro
132 3 132
Dzięki :)
Nawet nie wiesz jak mi pomogłaś