Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Max3
  • Początkujący
2010-01-24T16:09:01+01:00
Haha, łatwe.

Pójdzie tam, gdzie jest wartość siły większa.
F=F2-F1 (w tym wypadku, ponieważ F2 jest większe od F1)
F=120N-40N
F=80N
Odp:Wartość siły wypadkowej wynosi 80 N, zwrot będzie z prawej strony, a kierunek-po linii poziomej.

Tyle.
3 5 3
2010-01-24T16:10:49+01:00
F2-F1

120N-40N=80N

kierunek poziomy
zwrot w prawo
wartość 80N

Na bank dobrze;D
6 5 6