Więc tak:
Uzupełnij tabelkę wpisując odpowiednie potęgi liczby dziesięć.
1dag=.......kg
10dag=......kg
1kg=.......t
100kg=........t
1mm=.......cm
0,1mm=.........cm
0,01=.........cm
1dm=......m
0,01dm=.......m
1ml=......l
10ml=........l
1mg=........g
0,1=.........g

3

Odpowiedzi

2009-10-01T21:15:55+02:00
1dag=0,01 kg = 10(-2)kg
10dag=0,1 kg = 10(-1)kg
1kg= 0,001 t = 10(-3)t
100kg= 0,1 t = 10(-1)t
1mm= 0,1 cm = 10(-1)cm
0,1mm=0,01 cm = 10 (-2)cm
0,01mm=0,001 cm = 10(-3)cm
1dm= 0,1m = 10(-1)dm
0,01dm=0.001 m = 10(3)dm
1ml=0,001 l = 10(-3)l
10ml= 0.01 l = 10(-2)l
1mg= 0,001g = 10 (-3)g
0,1mg=0,0001g = 10(-4) g


Wielkie sory, nie doczytałem :)
1 5 1
2009-10-01T21:16:23+02:00
1dag=0,01kg=10⁻²
10dag=0,1kg=10⁻¹
1kg=0,001t=10⁻³
100kg=0,1t=10⁻¹
1mm=0,1cm=10⁻¹
0,1mm=0,01cm=10⁻²
0,01mm?=0,001cm=10⁻³
1dm=0,1m=10⁻¹
0,01dm=0,001m=10⁻³
1ml=0,001l=10⁻³
10ml=0,01l=10⁻²
1mg=0,001g=10⁻³
0,1mg=0,0001g=10⁻⁴
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-01T21:58:51+02:00
1dag=0,01kg=10⁻²
10dag=0,1kg=10⁻¹
1kg=0,001t=10⁻³
100kg=0,1t=10⁻¹
1mm=0,1cm=10⁻¹
0,1mm=0,01cm=10⁻²
0,01mm?=0,001cm=10⁻³
1dm=0,1m=10⁻¹
0,01dm=0,001m=10⁻³
1ml=0,001l=10⁻³
10ml=0,01l=10⁻²
1mg=0,001g=10⁻³
0,1mg=0,0001g=10⁻⁴


sory, nie przeczytałam dokładnie ;)
1 5 1