Odpowiedzi

2010-01-24T16:04:45+01:00
-Chińczyk Yundi Li.(I nagroda)
-Ingrid Fliter z Argentyny (II nagroda)
-Aleksander Kobrin z Rosji (III)
-Sa Chen z Chin(IV)
-Alberto Nose z Włoch(V)
-Mika Sato z Japonii (VI nagroda)
72 2 72
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T16:05:28+01:00
Podam polskich zwycięzców :)
Halina Czerny-Stefańska (1949)
Adam Harasiewicz (1955)
Krystian Zimerman (1975)
Rafał Blechacz (2005)
Mam nadzieję że pomogłam ;)
40 3 40
2010-01-24T16:07:18+01:00
Lew Oborin - Rosja
Aleksander Uniński - Rosja
Jakow Zak - Rosja
Adam Harasiewicz - Polska
Maurizio Pollini - Włochy
Martha Argerich - Argentyna
Garrick Ohlsson - USA
51 4 51