Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T16:05:39+01:00
Trójkąty ABO i BOC muszą być przystające ponieważ ich długości boków są takie same. Punkty dzielą okrąg na 3 równe części, a promień okręgu zawsze ma tą samą długość.
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T16:12:56+01:00
Trójkąty te są przystające ponieważ, zgodnie z drugą cechą przystawania trójkątów (dwa trójkąty są przystające, gdy dwa boki jednego z nich mają te same długości, co dwa boki drugiego, a kąty pomiędzy tymi bokami w jednym i drugim trójkącie są równe ) Mają boki o tej samej długości i posiadają taki sam kąt między nimi zawarty, a dokładnie: 120 stopni
360 : 3 =120
11 3 11