Odpowiedzi

2010-01-24T16:11:42+01:00
Drugi człowiek jest nam bardzo potrzebny szczególnie w miłości. Nie ma nic lepszego niż miłość obu ludzi którzy pragną być ze sobą.Załużmy że jest para zakochanych i jeden z nich musi odejść. Ten drugi będzie umierał z tęsknoty i codziennie będzie jeszcze raz chciał usłyszeć jego głos, poczuć jego cipło ciała żeby się przytulić. Człowiek sam nie stworzy sobie miłości do tego jest mu potrzebna druga osoba.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T16:54:35+01:00
Moim zdanie każdemu do szczęścia potrzebny jest drugi człowiek.
Gdyby człowiek był sam nie nauczył by się kochać. To z miłości płynie chęć czynienia dobra, pomocy innym, opieki nad drugim człowiekiem. To dzięki miłości matka tak czule opiekuje sie swoim dzieckiem. Gdyby nie miłość pomiędzy kobieta a męższczyzną nie byłoby więzi, która później wiedzie ich do ołtarza i pozwala im być razem w każdej chwili życia. Lekarz opiekuje się chorym , by go uleczyć. Wolontariusze zbierają datki dla potrzebujących aby chociaż finansowo ulżyć im w cierpieniu. Drugi człowiek jest nam potrzebny, byśmy mogli uporać się z codziennością.