Dopasuj rośliny z glebami na których sie najlepiej rozwijają . czyli jak mamy rośline to trzeba ją połączyć z glebą na której najlepiej sie ona rowija .
rośliny to :
chmiel , jęczmień , pszenica , żyto , owies , ziemniaki , rzepak , len , buraki cukrowe .

gleby do których mam te rośliny połączyć to :
czarnoziemy
gleby mniej żyzne
mady

2

Odpowiedzi

2010-01-24T16:37:32+01:00
Chmiel - mady
jęczmień - mniej żyzne
pszenica - czarnoziemy
żyto - rosną na czarnoziemach ale nie potrzebują tak bardzo
żyznej gleby, dlatego połączył bym do MNIEJ ŻYZNYCH
owies - mniej żyzne lub czarnoziemy (tego niewiem do końca, ale na pewno nie mady)

Nietety o reszcie nic mi nie wiadomo.Jeżeli chcesz możesz mi dać połowę punktów. Mozesz sobie poczytać w wikipedii lub w encyklopediach

37 4 37
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T21:20:02+01:00
Jęczmień - mniej żyzne
chmiel - mady
pszenica - czarnoziemy
żyto - czarnoziemach - mniej żyzne
owies - mniej żyzne lub czarnoziemy (
2 5 2