Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T16:15:32+01:00
P=5kW t=4h
E=Pt E=5kW*4h=20kWh
20kWh*30*0,82=492zł
2010-01-24T16:28:09+01:00
Płacimy za pracę prądu a nie za jego moc.
Dane:
P=5[kW]=5000[W],
t=4[h]=4*3600=14400[s]'
Wzór na pracę:
W=P*t=5000*14400=72000000[W*s]=72[MJ],
1kWh=3600000[J],przeliczamy [J]na [kWh},
72000000/3600000=20[kWh],koszt będzie wynosił;
20[kWh]*30*0,81=486[zł] za miesiąc,wniosek?drogo!