Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T16:15:32+01:00
Mi się wydaje że chodzi o to że jak będzie się skąpym i nie będziemy się niczym dzielić to to wszystko stracimy, a jeśli okażemy ludziom pomoc i będziemy się dzielić zachowamy wszystko co mamy i spotkamy tą samą życzliwość od innych ludzi.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T16:16:35+01:00
Morał ten znaczy prawie to samo co ''chytry dwa razy traci''.Jeśli jesteś zachłanny i usiłujesz zachować wszystko dla siebie i tak prędzej czy później styracisz.Za to jeśli podzielisz się z innymi otrzymasz satysfakcję i zrobisz dobry uczynek.
2010-01-24T16:18:29+01:00
Chodzi o to, że w życiu najważniejsze są uczynki, a nie dobra materialne.Jeżeli jesteś chciwy i pazerny, to rzeczy, które sobie przywłaszczyłeś prędzej czy później stracisz, a za spełnione dobre uczynki ludzie będą wdzięczni już na zawsze.