Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T16:20:31+01:00
Uczeń uczęszczający na religię pogłębia swoją WIARĘ (przez RZ bo się wymienia na to właśnie słowo;)). Dzięki temu dowiaduje się więcej o Bogu, Jezusie i innych świętych. Swoim uczestnictwem na religii daje przykład innym.
2010-01-24T16:21:55+01:00
Na początku kazdej lekcjiwraz z księdzem lub katechetką modli sie.Okazuje zainteresownie lekcja. Odpowiada na pytania zadawane przez nauczycielea wraz z klasą chodzi do kościola. :)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T16:22:34+01:00
Uczeń świadczy o swojej wierze przede wszystkim modląc się,sumiennie uczęszczając na lekcję religii oraz chodząc do kościoła.Symbolem wiary jest także noszenie na szyi medalika,czy łańcuszka oraz życie w zgodzie z przykazaniami Bożymi.