Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T16:18:53+01:00
1.łatwo jak po maśle
2. pracowity jak mrówka
3. pasuje jak pięść do nosa
4. ma zęby jak bóbr
5. brzydka jak szara gęś
6. czepił jak rzep psiego ogona
9 3 9
2010-01-24T16:24:07+01:00
1. iść jak po maśle.
2. pracowity jak mrówka
3. pasuje ja pięść do nosa
4. płakać jak bóbr
5. rządzić się jak szara gęś
6. czepił się jak rzep psiego ogona
7 3 7