Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T16:19:09+01:00
A) 7x + 6xy - 2x - 12+ 3XY - 3 X=
= 2x+9xy-12

B ) 3b-2x-3b+2x =
= 0

c) 5x+2x +5x + 6a +3a - 12x - 3x + 7 =
= -3x + 9a+7
2010-01-24T16:21:33+01:00
A) 7x + 6xy - 2x - 12+ 3XY - 3 X = 2x +9xy - 12

B ) 3b-2x-3b+2x = 0

c) 5x+2x +5x + 6a +3a - 12x - 3x + 7= -3x + 9a + 7

Licze na naj xD
  • Dan4
  • Początkujący
2010-01-24T16:21:50+01:00
A) =-12_2x+9xy
b) 0 wszytsko się redukuje
c) =7-3+9