Odpowiedzi

2010-01-24T16:22:48+01:00
Prawdopodobnie może chodzić o to, że to co niemożliwe jest możliwe itp. Można też zasugerować, że wystarczy chcieć by coś zrobić
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T16:27:37+01:00
Tzn, że to co myślisz że Ci się nie uda,np. nie wyobrażasz sobie jak mogłabyś czytać książki... jest możliwe, gdyż np. z nudów weźmiesz książkę do rąk i zaczniesz ją czytać...
czyli to co jest w związku np. Ciebie nierealne... w każdej chwili może stać się prawdziwe, po prostu trzeba trochę zaangażowania;))