Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T16:25:30+01:00
Kiedy płynąłem statkiem, nagl zaczęła się burza był straszliwy sztorm wiele osob krzyczalo i biegalo po statku w koncu piorun uderzyl w burte statek zaczoł płanąc .obudzilem sie sam na pieknej wyspie
2010-01-24T16:29:59+01:00
W 1 os :
Siedzę sama jak palec. Na około mnie tylko morze. Jakiś ptak sfrunął z drzewa i odleciał daleko. Też bym tak chciała. Niestety zostałam tu uwięziona. Uwięziona na bezludnej wyspie.

następnie opisujesz w jaki sposób zostałaś uwięziona, apotem co tam robisz na tej wyspie ;)