Odpowiedzi

2010-01-24T16:31:33+01:00
37*1.2=44.4
96-44.4+24=75.6

75.6/1.2=63

Wystarczy na 63 dni pracy kotłowni.
2010-01-24T16:34:23+01:00
1t=1000kg
1200kg=1,2t
96-(37×1,2)=96-74,4=21,6
24+21,6=45,6
45.6÷1.2=38(dni)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T17:46:52+01:00
96 ton = 96000 kg
1200 kg × 37 =44400 kg
96000 kg - 44400 kg = 51600 kg
24 tony = 24000 kg
51600 + 24000 = 75600 kg
75600 ÷ 1200 = 63
odp. kotłowi zapas węgla wystarczy na 63 dni