Odpowiedzi

  • Lynn
  • Początkujący
2010-01-24T16:27:11+01:00
Ich fahre
du fahrst
er
sie fahrt
es
farhen
farht
fahren
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T16:27:14+01:00
Ich fahre
du fährst
er/sie/es fährt

wir fahren
ihr fahrt
sie/Sie fahren
5 4 5
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T16:28:05+01:00
Ich - fahre
du -fahrst (nad a są jeszcze dwie kropeczki)
er, sie, es - fahrt (nad a są dwie kropeczki)

sie - fahren (tu jako liczba mnoga)