Odpowiedzi

2010-01-24T16:32:55+01:00
2.) ciała naelektryzowane stają się magnesami, tzn mają ich właściwości, więc przyciągają inne ciała
16 3 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T16:36:55+01:00
Odp.
Elektryczność jest jedna a określenie to pochodzi od słowa elektron(z greckiego-bursztyn).
Tobie chodzi chyba o sposoby elektryzowania ciał?
Są 3 metody:
-elektryzowanie ciał przez pocieranie,
-elektryzowanie ciał przez dotyk,
-elektryzowanie ciał przez wpływ(indukcję elektrostatyczną),
Jeżeli chodzi o charakter prądu elektrycznego:to może on być stały lub przemienny,popularnie zwany prądem zmiennym.
16 3 16