Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Lynn
  • Początkujący
2010-01-24T16:34:19+01:00
Dnia 5.01.10 o godzinie 10:00 w naszej szkole nr. 3 w Słubicacj odbyły się Jasełka, które urządziły klasy: 6a i 6c; i muszę przyznać, że były znakomite. Przedstawienie było perfekcyjnie przygotowane, zachwycały też dekoracje wykonane przez uczniow z młodszych klas. Była to piękna uroczystość.
35 3 35
2010-01-24T16:36:14+01:00
Dnia 05.01.2010r o godzinie 10:00 w Szkole Podstawowej nr 3 w Słubicach odbyły się Jasełka Bożonarodzeniowe. Organizatorami tych jasełek były klasy 6a i 6c. Dekoracjami natomiast zajęły się uczennice i uczniowie młodszych klas. Wszystko odbyło się (w, na) <tu wpisz miejsce. np. sala sportowa, klasa nr. itp>. Jasełka trwały <napisz do której>. Wszyscy świetnie się bawili. Pod koniec całej uroczystości <wpisz co ciekawego sie wydarzyło.. np. była jakaś dyskoteka, odbyły sie lekcje.. itp.> Uczniowie SP nr 3 w Słubicach długo zapamiętają tegoroczne jasełka..

Pozdrawiam ;D
Mam nadzieje, ze pomogłam..
29 3 29
2010-01-24T16:50:41+01:00
Dnia 05,01,2010 w szkole podstawowej nr.3 w Słubicach odbyły się jasełka przygotowane przez klasę 6c i 6a . Wszystkim podobał się ich występ w bardzo radosnym nastroju opowiedzieli o narodzinach Jezusa. Wszystkim podobał się ten występ został nagrodzony gromkimi brawami . Uczniowie klas 6 bardzo ucieszyli się że został doceniony ich trud . Chce jeszcze wspomnieć że sala na której były jasełka była ślicznie udekorowana przez uczniów młodszych klas którzy w nagrodę za pomoc otrzymali słodkie niespodzianki. To najlepsze jasełka jakie kiedy kolwiek w życiu oglądałam . Mam nadzieję że dasz najlepszą :)
26 3 26