Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T16:37:39+01:00
Pole kwadratu P=a do kwadratu
pole prostokąta P=a*b
Pole trójkąta P= a*h /2
pole trapezu P=(a+b)*h /2
6 3 6
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T16:42:04+01:00
- Pole trójkąta
Podstawa ∙ wysokość (a∙ h)

-Pole prostokąta
bok długości ∙ bok szerokości (a ∙ b)

-Pole kwadratu
bok ∙ bok (a ∙ a)

-Pole trapezu:
podstawa+podstawa ∙ wysokość (a+b ∙ h)

-Pole równoległoboku:
podstawa ∙ wysokość (a ∙ h)
DELTOID
Ob = 2a + 2b

P=1/2d₁·d₂

KOŁO
P = πr²

Ob = 2πr
3 3 3