Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T16:37:53+01:00
A) 7+(-2) 7-2=5
b) (-0.8)-(-0.8)=-0,8+0,8=0
c) 7-(-2)=7+2=9
d) -15+(-3)-15-3=-18
e) -(-¾)+(-¼)=¾-¼=½
f) -(-0.5)-(-½)0,5+½=1
g) (-21)-(-15)= -21+15=-6
h) -1.2-[-(-0.8)]=-1,2-0,8=0,4
i) 24-(-15)+(-32)=24+15-32=7
58 4 58
2010-01-24T16:39:10+01:00
A ... 7 - 2 = 5
b... -0,8 + 0,8 = 0
c... 7 + 2 = 9
d.... -15 - 3 = -18
e... 2/4- 1/4 = 1/4
f... 0,5 + 1/2= 1
g... -21 + 15= 36
h... - 1,2 - 0,8 = -2
i.... 24 + 15 -32 = 7
:)
28 3 28
2010-01-24T16:40:08+01:00
A)7-5=5
b)-0,8+0,8=0
c)7+2=9
d)-15-3=-18
e)¾-¼=½
f)0,5+½=1
g)-21+15=-6
h)-1,2-0,8=-2
i)24+15-32=-7
29 3 29