Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T16:43:16+01:00
Zasady ubioru:
- długie spodnie (nie krótkie)
- długa koszula (z rękawami lub bez), ale nie na ramiączkach
- zakaz pokazywania biustonuszów i piersi w czasie Mszy św.

Architektura Sakralna jest to architektura wykorzystywana przy budowach kościołów, klasztorów, sanktuariów, itd...
6 4 6
2010-01-24T16:44:23+01:00
Architektura sakralna związana jest z budownictwem kościołów, klasztorów, światyń.
Turyści zwiedzajacy kościół, czy inny obiekt sakralny powinni być odpowiednio ubrani. Nie nalezy wchodzić w krótkich spodenkach, z odkrytymi ramionami, w stroju plazowym.
6 2 6
2010-01-24T16:52:14+01:00
Odp.
Każdy obiekt sakralny wymaga szacunku.Pamiętaj,że kościół to nie budynek ale w sensie każdej wiary jest to "rodzina, którą tworzą ludzie zjednoczeni w Chrystusie.Zasady?są proste ,nie możesz wejść do obiektu sakralnego w stroju plażowym,musisz zachowywać się cicho i z pokorą.W wyznaniach typu"islama" czy kościół prawosławny ,nie możesz wejść bez nakrycia głowy.Jeżeli jesteś turystą ,musisz założyć co najmniej chustkę na głowę.
9 4 9