NAJLEPSZA ZA NAJSZYBSZĄ! KONIECZNIE NA JUTRO!
W szkole prowadzona jest akcja, która ma zachecić uczniów do utrzymywania czystości na terenie szkoły, szczególnie w toaletach. Napisz hasło, lub krótki wierszyk zachęcający do takiego działania.
Chodzi o kilka takich krótkich haseł lub wierszyk!
NAJLEPSZA ZA NAJSZYBSZĄ! KONIECZNIE NA JUTRO!

2

Odpowiedzi

2010-01-24T16:45:54+01:00
Hasło reklamowe
Kto o zdrowie własne dba, czystą łazienkę zawsze ma:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T17:20:47+01:00
Gdy ci smutno gdy ci źle
bo bałagan widzisz w tle
zachęć dzieci do sprzątania
bo porządek chyba chcesz
w bałaganie źle się skupić
więc nie daj się przekupić
no bo szkoła to nie śmietnik
tylko uczyć masz się w niej
bo jak przyjdzie co do czego
to nie brudź mój kolego


hasełka:
-nie chcesz sprzątać to nie brudź
-szkoła to ważne miejsce a nie śmietnik
-nie porównuj szkoły do siebie jeśli wiesz jaki jesteś
-szkoła ważna rzecz a nie śmieć
-nie jest ci wstyd chodzić to brudnej szkoły
-miło ci załatwiać się w brudnej toalecie


mam nadzieje że się przyda:)