Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T16:40:15+01:00
Gdyż leży na biegunach .
a bieguny sa najchłodnejsze :)
2 1 2
2010-01-24T16:42:13+01:00
Czym dalej od równika tym zimniej i znajduje sie na strefie klimatu okołobiegonowego
2 4 2
2010-01-24T18:17:08+01:00
Antarktyda jest kontynentem,na którym panują najsurowsze warunki klimatyczne na kuli ziemskiej.Niemal w całości znajduje się ona w zasięgu klimatu polarnego,bardzo surowego i suchego,w którym średnia temperatura wszystkich miesięcy jest ujemna.Na temperature ma rowniez wplyw szerokosc geograficzna w jakiej kontynent jest polozony.Im dalej od rownika tym do ziemi dociera coraz mniej promieni slonecznych a te ktore docieraja nie sa w stanie dostatecznie ogrzac powierzchni ziemi.
2 3 2