Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T16:43:57+01:00
Najbardziej z przedmiotów szkolnych lubię religie, ponieważ lubię poznawać moją wiarę i uczyć się o jej początkach. Lubię także W-F, ale to cy7ba dlatego , że jestem bardzo wygimnastykowaną dziewczyną, której nie straszne żadne ćwiczenia. Interesują mnie sporty takie jak koszykówka czy siatkówka, po ekcjach poświęcam im dużo czasu i uwagi:)
pozdrawiam i myślę , że pomogłam:)
3 4 3
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T16:44:45+01:00
W szkole najbardziej lubię matematykę. tam zawsze mogę się wykazać , bo jestem najlepszy z klasy. rozwiązywanie zadań to moje hobby
2 3 2