Odpowiedzi

2010-01-24T16:52:23+01:00
Привет Вика!
На мазурках есть очень файние. Люди очень милы. Я познала там одного парня. Зовется Карл. Рассказал мне о своей семье. Я хочу абис Ты о том также знала, потому что ты являешься моей подругой.
Зовется Карл Новак. Имеет тринадцать лет и проживает в России так как мы. Интересуется футболом и волейболом. Повседневно ездит на тренинги. В настоящий момент когда есть каникулы проживают в Польше на мазурках у бабушки.Имеет двух сестер. Моника и Аниа. Моника имеет десять лет, и Аниа имеет двенадцать. Его мама зовется Тереза и имеет сорок лет, и его папа зовется Роберт и имеет сорок пять лет. Карл очень красив. Имеет небесные глаза и темные волосы. Учится хорошо. Пообещал мне, что как приедет в Россию то меня посетит. Тогда Тебе его покажет.
Я приветствую горячо Аниа
ПС. Что у Тебя ?




Cześć Wika !
Na mazurach jest bardzo fajnie. Ludzie są bardzo mili. Poznałam tam jednego chłopaka. Nazywa sie Karol. Opowiedział mi o swojej rodzinie. Chcę abyś Ty o tym też wiedziała, bo jesteś moją przyjaciółką.
Nazywa się Karol Nowak. Ma trzynaście lat i mieszka w Rosji tak jak my. Interesuje się piłką nożną i siatkówką. Codziennie jeździ na treningi. Teraz kiedy są wakacje zamieszkuje w Polsce na mazurach u babci. Ma dwie siostry. Monika i Ania. Monika ma dziesięć lat, a Ania ma dwanaście. Jego mama nazywa się Teresa i ma czterdzieści lat, a jego tata nazywa się Robert i ma czterdzieści pięć lat. Karol jest bardzo ładny. Ma niebieskie oczy i ciemne włosy. Uczy się dobrze. Obiecał mi, że jak przyjedzie do Rosji to mnie odwiedzi. Wtedy Ci go pokaże.

Pozdrawiam gorąco Ania.
PS. Co u Ciebie ?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T16:53:38+01:00
Drogi Wujku
Pamiętasz jak w ostatnim liście wspominałem Ci o mojej wspaniałej koleżance, która nazywa się Ania Kowalska. Znamy się od lat. Dzisiaj pragnę Ci ją opisać. Anna jest wysoką, bardzo ładną i szczupłą dziewczyną. Ma długie, kręcone, brązowe włosy i zawsze uśmiechniętą twarz. Jej oczy mają kolor zielony. Ubiera się bardzo gustownie i zawsze podkreśla swoją nienaganną figurę. Bardzo dba o siebie, gdyż z zawodu jest modelką. Ania to dziewczyna z ogromnym poczuciem humoru. Zawsze mogę jej się ze wszystkiego zwierzyć, a ona pogłaszcze mnie potem swoją delikatną ręką po głowie.
Teraz drogi wujku czekam na opis Twojej najlepszej przyjaciółki.
Pozdrawiam Cię gorąco.
Patryk.


Уважаемый Дядя
Помните, как я упомянул в моем предыдущем письме к Вам мои прекрасные коллеги, который называется Аня Ковальская. Мы знаем друг друга много лет. Сегодня я бы хотел, чтобы вы описали. Анна высокая, очень красивая и хрупкая девушка. У него длинные, вьющиеся, каштановые волосы, всегда улыбающееся лицо. Глаза зеленые. Он одевает очень красиво и всегда подчеркивает свою безупречную фигуру. Она заботится о себе, потому что оккупация является моделью. Аня Девушка с большим чувством юмора. Я всегда могу быть с ней во всем признаться, и это меня тогда Пат с его нежную руку на голову.
Теперь дорога ждет дядю описание вашей лучшей подругой.
Я приветствую Вас от всей души.
Патрик.



Pozdrawiam,
Buzzy ;-)
1 5 1