Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T16:59:46+01:00
X = 1000 kg - 1000 x / 0,60 - 0,15 / = 550 kg
X = 550 kg
/ Odparue z trawy tylko 45% wody 60% - 15% gdyż siano zachowa dale 15% wody - w związku z czym ubędzie masy tylko 450 kg/
ateb
2010-01-24T16:59:56+01:00
1t=1000kg
60\% \cdot 1000=\frac{60}{100}\cdot 1000=600kg
1000-600=400kg
100%-15%=85% samego suchego
85\% - 400kg\newline 100\% - x kg\newline x=\frac{100\%\cdot 400}{85\%}=470\frac{10}{17} \approx 471kg
można otrzymać 471kg siana

nie wiem czy dobrze ale powinno być :P