Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T16:46:16+01:00
Zapisz jak najkrócej i oblicz wartości wyraźeń .

a ) 5x+ 3y - 3x - 2 y , gdy x = 1 y = 2

2x + y

2*1 + 1 * 2 = 2 + 2 =4

b ) 7z + 4c - z - 3c , gdy z = ²₇ , c = ¹₅

6z + c

6* 2/7 + 1/5 = 12/7 + 1/5 = 60/35 + 7/35 = 67/35 = 1 i 32/35
16 4 16
2010-01-24T16:49:13+01:00

a ) 5x+ 3y - 3x - 2 y ,
gdy x = 1 y = 2

5*1+3*2-3*1-2*2=5+6-3-4=4

b ) 7z + 4c - z - 3c , gdy z = ²₇ , c = ¹₅
6z+c=6*2/7+1/5=12/7+1/5=67/35=1 32/35
43 4 43