Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T16:50:25+01:00
240mm:12mm=20
340mm:17mm=20

skala wynosi 1:20, czyli jest pomniejszona 20 razy
1 5 1
2010-01-24T16:51:02+01:00
240 mm ÷ x =12mm
340mm ÷ x=17mm
x=20 czyli okładka została pomniejszona 20 razy wiec skala wynosi 1:20
1 5 1
2010-01-24T16:54:03+01:00
Ta ogładka ma 240mm na 340mm wiec jest to 24 cm na 34 cm
Później jest to podzielone na12mm i na 17mm czyli na 1,2 i 1,7
240mm:12=20
340mm:17=20
ta okładka jest narysowana w skali 1:20

mam nadzieje, że pomoglam
1 5 1