Odpowiedzi

2010-01-24T16:58:40+01:00
Http://www.woda.ovh.org/Sposobyoczyszczaniawody.htm tu jest wszystko
1 5 1
  • eny
  • Początkujący
2010-01-24T16:58:50+01:00
- Mechaniczne

- chemiczne

- biologiczne .

;))
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T16:59:41+01:00

Sposoby oczyszczania ścieków .
-mechaniczne - za pomocą sit
-biologiczne - polega na wprowadzeniu różnych organizmwo ( m. in bakterii i pierwotniaków ) które rozkładają substancje na związki prostsze, np. dwutlenek węgla ...
-chemiczne - polega na zobojętnieniu substancji poprzez przeprowadzenie reakcji chemicznych