Odpowiedzi

2010-01-24T17:25:52+01:00
Obligacja jest to papier wartościowy emitowany przez skarb Państwa.
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T18:14:50+01:00
OBLIGACJA- papier wartościowy. Na rynek wypuszcza je Skarb Państwa, czyli pożycza od nas pieniądze a po upływie jakiegoś czasu oddaje je z procentem. Jest to najbezpieczniejsza i najpewniejsza forma inwestowania.

a jeżeli chcesz tak bardziej mądrze;P...
OBLIGACJA- papier dłużny, w którym emitent [dłużnik] zobowiązuje się wobec obligatoriusza do spełnienia określonego świadczenia.

miałam to na ekonomice i podstawach ekonomii więc jest na bank dobrze ;)
29 4 29