Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T17:04:11+01:00
X-ilośc soku w 1 butelce
y-ilość soku w 2 butelce


x-0,15l=0,375
x=0,15+0,375
x=0,525l było w 1 butelce

y=0,375l-0,15l=0,225l
odp. na początku w 1 butelce było 0,525l soku, a w drugiej 0,225litra.
12 4 12
dzięki za pomoc
fenks ale chyba za mało
chyba ty jesteś mała hahahahahahahahahahahahahaha
Dzk za pomoc
Dziekuję
2010-01-24T21:21:14+01:00
I 0,375l+0,15l=0,525l
II 0,375l-0,15l=0,225l
11 4 11