Odpowiedzi

2010-01-24T17:13:29+01:00
⁴₅(4,5x-6)=-2(²₅+1)+6+4,4x
0,8*4,5x-0,8*6=2*0,4+2*1+10+4x
3,6x-4,8=12,8+4x
3,6x-4x=12,8+4,8
-0,4x=17,6 |*(-10)
4x=-176
x=-44
2010-01-24T17:14:24+01:00
⁴₅(4,5x-6)=-2(²₅+1)+6+4,4x
3,6x- 4,8 = -0,8 -2 +6+4,4x
-0,8x = 10,4
x = -13

Prosze o naj ;) xDDD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T17:23:34+01:00
⁴₅(4,5x-6)=-2(²₅+1)+6+4,4x
3,6x-4,8=-0,8-2+6+4,4x
3,6x-4,4x=-0,8-2+6+4,8
-0,8x=8|:(-0,8)
x=-10