Przeczytaj poniższe zdania. Prawdziwe oznacz literą P, fałszywe literą F.

1.) Kodeks Napalona był pierwszy na świecie kodeksem cywilnym.

2) Napoleon otrzymał koronę cesarska z rak papieża.

3) Oddziały polskie brały odział w tłumieniu powstania hiszpańskiego przeciw Francuzom.

4) Dyrektoriat liczył na sukces Bonapartego w Egipcie.

5) Bonaparte przywrócił poprawne stosunki z Kościołem zerwane podczas rewolucji.

Pomocy z tym :D

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T17:07:51+01:00
2010-01-24T17:08:28+01:00
1) F
2) f
3) p
4) f
5) p

Pozdrawiam
3 1 3
2010-01-24T17:08:32+01:00