Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T17:12:55+01:00
W naszym klimacie dużym problemem dla drzew i krzewów o delikatnych liściach jest przetrwanie zimy.Kłopot sprawia nie tylko niska temperatura , lecz także brak wody, która zamrożona w postaci kryształków lodu nie może by pobierana przez korzenie . Najskuteczniejszym sposobem na przeżycie zimy jest pozbycie się delikatnych liści i przetrwanie tej pory roku w stanie uśpienia.

licze na naj (;
pzdr
13 4 13
2010-01-24T17:14:16+01:00
Ponieważ w czasie zimy dla rośliny najważniejsza jest ilość wody oraz temperatura ... I dzięki temu że roślina się ich pozbędzie to zatrzyma te ważne składniki ...
25 2 25