Odpowiedzi

2009-10-01T22:10:20+02:00


a) 211,4 / 0,7 = 302
b) 0,06 / 1,5 = 0,04
c) 2,5 / 0,25 = 10
d) 7 / 0,125 = 56
2009-10-01T22:10:29+02:00
A) 0,7 tej liczby jest równe 211,4

0,7*x=211,4/0,7
x=302

b)1,5 tej liczby jest równe 0,06
1,5*x=0,006/1,5
x=1/250
c) 0,25 tej liczby jest równe 2,5
0,25*x=2,5/0,25
x=100

d) 0,125 tej liczby jest równe 7
0,125*x=7/0,125
x=56
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-01T22:16:04+02:00
A) 211,4 : 0,7 = 302
b) 0,06 : 1,5 = 0,04
c) 2,5 : 0,25 = 10
d) 7 : 0,125 = 56