Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T17:15:38+01:00
To zależy ile ważysz ale przyjmijmy że 50kg
50*0,7 to 35
jeśli Twoja masa jest inna podstw właściwą za 50
2010-01-24T17:16:56+01:00
Jeżeli przykładowo masa ciała (czyjegoś) wynosi 50 kg to zapiszemy to tak:
(0,7:50)*100%=1,4%
wystarczy podstawić swoją wagę
a jeżeli nie w procentach to będzie ona wynosić:
0,7*50=35
  • Er02
  • Początkujący
2010-01-24T17:20:35+01:00
Ciało - 100%
woda - 70% z ciała.
waga ciała - 50kg
to dajemy proporcję:
x - 70% (twoje 0,7)
50kg - 100%

....50kg*70kg
.x=.-------------
....100%
skracasz "%" i zera = zostaje
x= 5kg*7/1 = 35kg
odp, woda w moim organizmie stanowi 35kg całości.