Odpowiedzi

2010-01-24T17:15:53+01:00
Poniewaz kazdy che byc lepszy od 2 i naprzyklad sie zabijaja kłóca a nie sobie pomagaja... proste

Pozdrawiam
88 4 88
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T17:16:58+01:00
Ponieważ,gdy będziemy źli dla ludzi nie będziemy zbawieni...
24 3 24
2010-01-24T17:17:36+01:00
Ponieważ aby ludzie się zjednoczyli to potrzeba przebaczenia, bo to właśnie gniew jest główną przeszkodą zjednoczenia ... A Jezus nakazał abyśmy miłowali bliźniego jak siebie samego i wybaczali mu nawet największe winy, jednak o tym bardzo często zapominamy ...
20 4 20