Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T17:19:50+01:00
12a+15b=13500
a=b+180

12(b+180)+15b=13500
12b+2160+15b=13500
27b=11340
b=420
a=420+180=600



3(d-1)=m-2
d+m=123
m=123-d


3(d-1)=123-d-2
3d-3=121-d
4d=124
d=31

m=123-31=92
2010-01-24T19:32:27+01:00
A)
12a+15b=13500
a=b+180

12(b+180)+15b=13500
12b+2160+15b=13500
27b=11340
b=420

a=420+180
a=600

b)
3(d-1)=m-2
d+m=123

3d-3=m-2
d=123-m

3(123-m)-3=m-2
369-3m-3=m-2
-4m=-368
m=92

d=123-92
d=31