Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T17:31:08+01:00
A= (3 2/5 - 5,4) x ( 3 1/4 +2,75)= ( 3,4 - 5,4) x 6 = -2 x 6 = -12
b= ( 2 2/9 - 4 1/3) ÷ 3 1/6= ( 2 2/9 - 4 3/9) ÷ 19/6 = -2 1/9 ÷ 19/6= -19/9 x 6/19 = - 2/3

a < b


1 5 1
2010-01-24T17:42:33+01:00
A= (3 2/5- 5 4/10)* (3 1/4* 2 75/100)= 2*(13/4 + 275/100)= -2*600/100= -2* 6= -12
b= ( 2 2/9 - 4 1/3): 3 1/6= (20/9 - 13/3): 3 1/6= (20/9- 39/9): 3 1/6= - 19/9: 3 1/6= -19/9: 19/6= -19/9*6/19= -2/3


a<b

wydaje mi się, że jest dobrze:)