Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-01T22:20:42+02:00
Z dniem 2 kwietnia została uchwalona Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej, a 25 maja 1997 roku odbyło się Referendum konstytucyjne, ponieważ zgodnie z ustawą Prezydent Polski zarządził tym referendum. (Za przyjęciem Konstytucji opowiedziało się 52,70% głosujących)

Referendum ogólnokrajowe w sprawie wstąpienia Polski do Unii Europejskiej i ratyfikacji traktatu ateńskiego, tzw. referendum europejskie bądź akcesyjne, trwało dwa dni - 7 i 8 czerwca 2003.
2009-10-01T23:46:49+02:00
Te pierwsze- po to by zerwać z komuną
Te drugie- po to by przystąpić do UE.